BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, November 6, 2012

:biler hujan.......:

biler hujan

- kain di jemuran pon tak kering, lembap jeeee
tapi apedehal janji berbasuh dari tak basuh nanti kang menimbun

biler hujan

- jalan pun jem sana sini..sebabnye tak leh
drive laju laju kan...jalan licin nanti kang accident pulok

biler hujan

- mood pun kelaut...otak pulak membeku
nak nak duk dalam opis yang kuat giler aircond nya

biler hujan

- accident sana sini...dah jalan licin kan
sape suruh korang bawak laju...kan dah terbabas

biler hujan

- mana kawasan yang rendah mulalah membanjir
rumah depa seme dah le cantik cantik sekali banjir habis seme
   
biler hujan

- rasa malas mula menguasai diri
rasa nak terperap terperuk dalam rumah duduk dendiam jee

ape yang penting aku bersyukur bile hujan turun
sebab takde lah panas membahang sangat kat rumah aku tue

2 comments:

nanonano said...

haha bab banjir tu jgn disebut2
aku yg semputttt..hahahhaa

aziyana said...

bila hujan...
sebenarnya itu lah rahmat dari ALLAH untuk alam...sebab hujan, tumbuhan hidup subur..kita boleh makan :)
alhamdulillah....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...