BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, November 28, 2012

:belum sempat:

assalamualaikum uolls +______+
 aku belum sempat lagi nak oter blog aku nih
 semalam de keje sampai petang
harinie kalau takde keje sangat bolehlah buat eh

harinie aku masih lagi tak sihat  tapi aku tetap datang keje
sebab aku masih dalam mood bertahan dan bertahan
kalau tak tahan terpaksa lah pegi clinic dan amik mc

aku rasa malas nak amik mc dikala pihak atasan
tempat aku keje nih bersikap beginiiiiiii
begini tue bagaimana eh??....hurm takpelah
malas pulak aku nak bercerita kat sini
biarlah harinie hari diorang esok lusa sape tahu khennnn
papepun thanks for reading......

2 comments:

NURUL JAMIAN said...

pergi klinik mun semoga cepat sembuh

mun said...

nurul:yup nurul....tengkiu mun dah pegi pun dapat mc sehari..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...