BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, November 7, 2012

:banjirlah pulok:

semalam aku balik ikut jalan jauh
jalan jauh means aku kene berpusing jauh
baru dapat sampai ke rumah
sebab jalan dekat yang selalu aku duk lalu tue banjir
semalam area tue dah pun masuk berita
area rancangan tanah belia bukit changgang

 gambar sumber dari fesbuk kawan aku DARN

 gambar kat atas nih adalah gambar jalan aku nak balik rumah
seee air takat mana..walaupun ader gak kete yang lalu 
tapi aku takut lah weyhhhh hahahha   

pagi tadi aku datang keje aku gamble je lalu ikut tue
nasib ok tau jalan nak pegi keje tue
cumanya jalan nak balik nanti aku rasa xselamat kot nak lalu
sebab tadi pun air duk penuh lagi atas jalan macam dalam gambar tue
takpelah kan balik ikut jauh sikit janji selamat sampai rumah 

selalu selalu aku duk dengar dan tengok je kan
orang mengalami banjir macam mana
tapi kali nih kene pulak kat aku
tapi takde lah kene direct cumanye tempias sikitlah
sebabnya aku nak balik rumah kene pusing jauh huhuhu 

1 comments:

Jobless Girl said...

Musim hujan Sekarang ni.

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...