BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, November 1, 2012

:aku nih kuli jee:

kesian dowh budak budak opis aku nih
terutamanya kawan kawan sekerja aku sebabnya
depa seme nih takleh nak acsess internet opis
sebab internet opis dah kene block
kesian kan memang kesian huhuhu +_______+

pada yang ader broadband tue oklah kan
tapi yang takde tue lah kesian
hurmmm papepon aku memang tak paham
tak paham dengan pengurusan orang atasan nih
nama pon orang atasan kan so memang lah dier boleh buat ape saje
yang kesiannya orang bawahan aka kuli macam aku nih

1 comments:

Keli Beranang said...

Block la macam mane pon kan...dak opis ni sumenye bijak2...xsampai 36 jam dah dpt blik password die..hahaha

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...