BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, November 8, 2012

:aku adalah heaven sekejap:

yeee semalam aku adelah heaven sekejap
sebabnya mirza tido awal...dalam kul 8 gitu
so bolehlah aku mandi..makan...basuh baju n kemas dapur kan
dah selesai seme keje aku lepak lepak tengok tv9
cite bertajuk bukan takdir aku (ye kottt)
yang siti saleha tue berlakon kan 
dier kawen lepas je 2hari suaminya meninggal xcident
pastu mcam -macam hal lah berlaku kan

habis je cite tue aku baring baru ingat nak tido
sekali tengok mirza bangun okeh hahaha
alamak!!!!!!! aku baru je nak tido sekali anak bangun da
nih biler dah bangun tak tau le pukul berapa nak tido pulak

aku baru je sedap baring tetiba mirza 
mintak nak makan biskut cicah air milo hukhuk
 aku baru berangan nak tido awai tetiba jadi cmnie pulak
nak tak nak aku buatkan ler untuk dier (kata mak mithali kan)
nasib ko dier makan biskut tue pastu habis air milo tu dier minum
kalau tak mau aku jadik raksasa sekejap hahaha
lepas tue dengan selamba nya dier terus p main menan dier
dahle rumah aku dah gelapkan
yelahkan kata nak tido takkan nak cerah-cerah pulakkan

aku biar je dier main sambil aku baring-baring
yang laki aku dah tido hukhukhuk
so tersenguk-senguk ler aku menahan mata 
menunggu mirza nak tido +_________+
lastnya pukul 12:30 dier mintak susu terus tido hahaha
akhirnya setelah menahan mata...dapat jugak aku tido        
makanya harinie aku pergi keje dengan muka mengantuk
dahle mengantuk ditambah pulak dengan sakit kepala 
haish memang lengkap semenya....

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...