BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, October 22, 2012

:weekly cleaning schedule:

harinie takde mood sangat nak update blog
so aku just share jer benda nih dengan uolls eh

 seperti biasa klik pada gambar untuk lebih jelas

aku dah tak ingat kat blog mana aku ambik nih
tapi aku kredit pada tuan punye belog eh
kerja rumah memang tak pernah habis kan +____+
tambahan pulak pada yang dah ader anak anak seperti aku nih
so untuk memudahkan uolls seme 
ape kata dalam seminggu nih kite try schedule nih nak x
kalau ada yang serasi dan boleh ikut maka kite teruskan jelah eik
 kalau tak buat jek schedule sendiri ikut masa sendiri habis cerita haha

*blerghhhhh entry nih memang merapu gile kan

1 comments:

aTy _faRed~ said...

eaaaahhh...schedulu menarik...boleh cube follow..:)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...