BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, October 17, 2012

:soalan demi soalan:

banyak sungguh pertanyaan yang aku dapat
contohnye macam kat bawah nie lah

Q: kak macam-mana nak booking wad 1st class hospital serdang eh
A: kamu boleh rujuk entry caj besalin di hospital serdang

Q: akak beli kat mana eh mini water dispenser tuh
A: beli kat pertonas dik...carilah mana mana petronas berdekatan yerp

Q: akak boleh bagi tak link blog tuala sulaman tue
A: sila email akak rmun_07@yahoo.com

Q: frame gambar tue cmner eh nak buat sendiri?
A: frame tue tak buat sendiri tapi beli je kat ikea
yang buat sendiri tue deko deko nye aje

Q: akak camner eh nak tukar susu anak?
A: akak penah buat entry nih sila rujuk cara menukar susu anak

dan banyak lagilah sebab itu jer yang aku ingat
soalan soalan nih dikemukakan pada ruang komen belog aku
so untuk memudahkan aku dan uolls yang bertanya tue
lepas nih kalau ader pape pertanyaan boleh lah email aku eh
nih email aku rmun_07@yahoo.com
tapi pada yang malas nak email tue bolehlah tulis je kat komen tue
cumanya kadang-kadang tue takut aku terlambat balas 
ataupun kan terlepas pandang huhuhu 
ok bai tengkiu

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...