BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, October 8, 2012

:satu family satu tema:

upload sikit sikit lelama boleh publish hahaha
okeh janji time nih kul 12:30 dah nak bersanding
so macam bese lah sebab mak aku nih jenis punctual sikit


biler sampai depan rumah pengantin perempuan
alih-alih depa tak siap lagiiii +________+
 bersandingnye bukan kat rumah hokay tapi kat dewan 

begitu ramai rombongan belah kami yang menunggu di luar rumah


inilah dewan tempat diorang bersanding 


prepare pape yang patot sebelum masuk dewan




sebelum makan baca doa makan dulu
doa pulak dibacakan oleh pengantin lelaki (abang aku lettew)


awat hang mirza muka ketatttt jerp


rombongan pihak kami menunggu masa untuk makan


hover lah mamat nih



kesian uolls yang kene duduk meja beradab nih eh
makan takleh banyak-banyak kene sikit-sikit
yelah sebab jap g ader je orang mai nak tangkap gambar pengantin


muka abang aku macam stress jerp
kenapa???ko makan tak kenyang eh hahaha


lepas makan pegi potong kek jap
lepas dah suap suap kek seme kan
deejay pulak panggil pengantin nak interview
bile dah kene tanya macam-macam....nak xnak kene le menjawab kan

lepas tue ingat dah terlepas seksaaan
rupanya kene dera menyanyi pulop haishhhh
nasiblah kamu berdua nih kaki karoake so no hal lah kan


us without mirza


rombongan kami seme 


satu keluarga satu tema kurlasss kan kami


macam bese gambar aku wajib ader


masa nih mirza dah merengek nak dukung
sebabnye dier dah mengantuk n dah tak larat


 nape lah suka muncung-muncung gitu mirza 

*baju nie memang buat aku nampak gemuk
sebab dier de full lining di dalam nyaaa....haha ayat cover

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...