BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, October 10, 2012

:perubahan:

assalamualaikum seme +______+
selama 4 tahun bekerja nih tak penah aku stay 
kat tempat tue lama-lama mesti ader perubahan nya
baru-baru nih aku berpindah ke sini
tempat okay jerp ader partition sebab sebelum nih
tempat aku nan ado partition hehehe
so bile dah ader partition nih rasa bestlah sikitkan


pastue dekat dengan toilet hehehe
macam sebelum nih jauh nak berjalan hehehe
kadang-kadang rasa malas nak pegi tau
pastu lagi best dekat dengan pantry +_____+


bile dah bertukar tempat nih kan
nampak le kemas sikit tempat aku teratur jeeee
pasnie tak tau le ape yang jadiii
rasanya macam tue je kot aku punye meja
yang bertambahnye habuk jelah hahahahha

2 comments:

aziyana said...

jauh bezza ngn workspace yana...hahahahaha bersepah dengan assignment student, ngn btol citamin shaklee..ngn segala document...hahaha udah le xde partition..kemas hari ni esok sepah balik..teruk kan

mun said...

aziyana:alaaa nieh pon sekejap je kemas yana nanti kang bersepah semula

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...