BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, October 12, 2012

:mengidam pengat pisang:


semalam tetiba tekak teringin nak makan pengat pisang
tapi aku malas nak membuatnyeee sebab barang xde
so aku request kat incik hubby mintak tolong buat hehe

maka semalam lepas incik b balik keje dalam kul 10 gitu
dier singgah kedai beli barang pape yang patut
 sampai je rumah terus masuk dapur masak untuk bini kesayangan

sian jugak kat laki aku tuh tapi nak buat cmner
dah tekak aku nih terasa sangat-sangat nak makan hehe
dah siap jee terus aku amik mangkuk ceduk dan makan
even panas lagi tapi aku gigih tiup tiup jugak sebab terliur tengoknye
nyum nyum sedappppppp tengkiu hubby

*gambar tue ihsan inchek google yerp

8 comments:

nanonano said...

uitt sedapnye,
dah tetibe aku ngidam bubur jagung plak
dem yu mun!!
aku bru nk on diet neh, grrr..

antalya said...

untungnya suami rajin masak. sy ni kalo teringinkan apa2, pepandai lah cari dan usaha sendiri. nk tgk dia rajin melayan masa mengidam pregnant jelah

NURUL JAMIAN said...

sedapnya tiba2 rasa nak

sharEna said...

rajinnya suami buatkan. habi den semua jenis bubur x makan. so klu masak mkn dgn Naurah jelah ahaha

mun said...

nanonano:on diet ke na???ala ape salah makan sekali sekala hehee

mun said...

antalya:kite bersyukur gak sebab suami kite rajin masak hehee

mun said...

nurul:request soh habi masak nurul hehee

mun said...

sharena:owh gitu pulak..laki mun nie kalau bubur mmg fav dier lah

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...