BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, October 4, 2012

:majlis yang sedikit kelam kabut:

assalamualaikum seme +_______+
abang aku nikah 22 september lepas tapi 
harinie baru aku gigih nak bercerita kan

 kami anak beranak 

janji kul 9:30 pagi kami seme wajib ader kat masjid
masjid ape ntah nama nya aku pon tak ingat
yang aku tau bini abang aku nie asalnya orang kelana jaya

so kami seme berkumpul rumah mak pukul 7 lebih
lepas sarapan seme pukul 8 lebih baru gerak ke KJ
sampai sana ngam ngam soii pukul 9 :30 pagi
tapi tengok masjid pon takde orang lagiiii
pihak belah perempuan pon tak sampai lagiii apekah???
kata nak nikah kul 10 pagi tapi kul 9:30 batang hidung pon tak nampak

takpe takpe yerp kite touch up dulu 
pastue dah dekat kul 10 baru leee nampak pihak perempuan sampai

 kesian mak aku takleh masuk tengok anaknye nikah


rombongan pihak lelaki

syukur alhamdulillah selesai sudah abang aku nikah
walaupun majlis nikah sedikit kelam kabut
sebab tok kadi dah sampai tapiiiiiiiiiii
masa tue la hang nak setting mikrofon seme kan dan
tok kadi pulak 10:30 dah kene gerak p tempat lain kan
so sedikit kelam kabut di situ....dah tau nak nikah kat masjid
len kali setting awal-awal nooooooooo

 alamak takde flash lah pulak

 upacara batal air sembahyang dilakukan di rumah yerp


suka kamu yee dah nikah



 mirza dengan mak ngah (apesal senyum macam tue eh)


pelamin disponspor oleh adik pengantin perempuan

sebab petang tue adiknye pulak nak bertunang +_______+


kami rombongan pihak lelaki

gambar banyaklah sangat so aku amik yang penting jerp
next entry aku cerita kesah bersanding di pihak perempuan pulak yerp

2 comments:

mamaelly said...

mun..

seyes ni..abg mun mcm orang putih la..

mun said...

mamaelly:serius elly????hehehe kan family kite ader kacuk kacuk gitu....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...