BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, October 24, 2012

:kat mana nak cari bomoh eh?:

cari jelah kat mana mana pun kan 
kat kampung kau keeeee atau pun
kat kampung jiran kau ke tapi yang penting
jangan tanya aku kat mana kau nak cari bomoh
sebab aku tak penah main main bomoh nih hahaha

 seperti biasa clik pada gambar lah yerp

giler ape....aku nih masih ader akal fikiran tau
masih boleh pikir baik dan buruknye
haishh inilah orang zama sekarang
makin moden makin suntuk pikirannya tau
apelah yang nak dikejarkan sangat dunia nie
sementara je pun kan so pikir pikirlah semula +______+

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...