BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, October 3, 2012

:gemukkah aku?:

perghhh tengok tajuk dah tau aku nak cakap pasal ape kan
ekceli entry semalam aku de letak gambar aku
dan mekna comment kata aku nampak berisi...
so aku nak tanya korang gemukkah aku dalam gambar tue?
hurmm gambar uolls leh tengok kat entry semalam
sebab aku malas nak tepek gambo aku 2-3 kali
dah tengok jangan lupa komen tau hehehee

*baguslah mekna sebab ko perasan akan perubahan diri aku

3 comments:

sharEna said...

tak gemuk pon. nampak berisi sikit jer. sbb ada isi ker? hewheww....tahniah! hohoho

aziyana said...

hihhi tembam ckit je..xgemuk sngt pon

nanonano said...

so?? mmg betul la ko dh ade isi weh??
klu btl tahniah, share ler, hehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...