BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, October 30, 2012

:elok elok sihat tetiba dapat penyakit:

assalamualaikum uolls seme
sejak akhir akhir nie seme sibuk dengan produk acai beri kan
makan produk tue badan boleh kurus langsing

ekceli ader sorang sedara aku nih jual produk nih
duk promote promote ler kan kat sedara-sedara lain
yang sape nak turunkan berat badan tue bolehla makan kan
sebab dier dah makan dan dah nampak hasilnya

tapi dier tak promote kat aku lah
sebab mungkin bagi dier aku dah langsing hahaha
langsing????hurmmm langsing lah sangat kan
tapi dier promote ler kat abang aku dengan adik aku
so aku pon cari lah info info tentang acai beri tu kat tenet

dan ape yang mengejutkan aku adelah




aku baca pon takut okeh
elok elok ko sihat takde penyakit
pastu tetiba dapat penyakit sebabnya ko nak langsing

so akhir kata dari aku amalkan gaya hidup sihat sudah
ko makan benda benda tue pon bukan boleh kekal lama
tambah tambah kalau ko tak jaga makan
for sure lepas tue badan ko akan naik semula 

*sepupu aku baru makan seminggu acai beri nih terus jadi sesak nafas

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...