BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, October 15, 2012

:cactus 3 secawan:

assalamualaikum seme +_________+
syukur akhamdulillah aku masih lagi boleh 
mencoretkan sesuatu kat belog pada pagi ini hehehe
 yelahkan hidup dan mati seme di tangan Tuhan
harinie elok elok je boleh bernafas, bergelak tawa dengan member
esok sape tahu nasib kite macam-mana kan

pagi nih aku tak tau nak bebel ape
so aku buat dulu entry permulaan sementara
tuh nanti aku fikir dulu nak update ape eh +______+
sebab aku nih banyak sangat benda nak cite 
tapi aku tak tau nak mulakan macam-mana hahahaa


actually cactus 3 secawan ini dah lama aku alihkan 
 sejak aku ader bunga baru yang lebih sesuai letak atas meja makan
so pikir punya pikr lastnyaaa aku letak atas microwave aku kat dapur
bile dah letak kat situ aku rasa "eh sesuai pulak kamu kat situ kan"
dapur aku pulak memang bertemakan hijau so memang ngam ler kan


tapi tuelah pokok cactus yang hujung tue 
dah macam nak mati okeh, dah tak mau segar bugar dah 
aku pon tak pasti kenapa sebab yang lagi dua tue elok jerp
ke sebab aku siram air banyak sangat kot
tue yang terus takmo menjadik tue huhuhu aku pun tak pasti
nanti aku nak tukar lah...nak tanam yang baru pastu nak tengok
kalau menjadi gitu jugak mungkin dier takmo jadi 3 secawan kot

2 comments:

nanonano said...

alololoorr comeynyee..
tp mcm syg je cawan tu lg comey kot T__T

mun said...

nanonano:na cawan nih dah berkurun lamanya tau so itu yang timbul idea mcm tue tuh

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...