BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, October 24, 2012

:burger bakar abang burn@ nilai:

assalamualaikum seme +______+

semalam incik b balik awal 
sebab konon konon nak pegi makan mcd
tapi biler sampai di nilai kami pegi makan burger bakar
sekarang femes hoh orang duk p makan burger bakar
so aku dengan incik b nak gak merasa ape bestnye kan

BURGER BAKAR ABANG BURN
MMA SANTAI CORNER
PUTRA NILAI


 so semalam aku cuba berger daging bakar special
dan incik b pulak mencuba berger kambing bakar 


yang nie incik b punye burger Kambing bakar yummysss 
aku tengok sedap tapi aku tak rasa pon sebab aku tak suka kambing


nih burger daging bakar special aku punya
nak kata sedap sangat sampai nak datang makan lagi tue taklah
sebab aku nih bangsa tak suka makan burger sangat pun
tapi biler aku tanya laki aku sebab burger memang fav dier kan
 dier kata sedap n berbaloi lah dengan harga nye...

1 comments:

antalya said...

setakat ni blom penah merasa mana2 daging bakar lg.ada keinginan tp usaha nk mencari nya xde hahaha. hubby pon malas nk melayan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...