BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, October 9, 2012

:bertahan jelah yerp:

hurm inilah akibatnye tak habiskan antibiotik haritue
so demam selsema kembali menyerang dush dushhh
bukan sebab aku liat nak makan ubat eh
aku tak kisah pon bab nak makan ubat nih
tapiii sebab aku terlupa beb nak kene habiskan antibiotik tue
dahle haritue duk membizi dengan kenduri abang aku
so celah mana lah pulak aku nak ingat kene makan ubat kan
 
hurm nak mc malas la pulak so bertahan jelah eh cik mun
ubat pulak aku terlupa nak bawa +______+
yang aku ingat nak bawa selai sapu tangan hahaha
untuk ape??untuk lap pape yang patut le
kata selsema kan so paham-paham jelah eh huhuhu
 
*adeh pala pun sakit sebab selsema nih

2 comments:

aTy _faRed~ said...

aty kan..kalau kene makan ubat..ubat yang lain tu..aty tak makan sangat..tapi antibiotik aty mesti nak kene makan..sebab tak nak berpanjangan..nak kuman tu cepat2 mati..:) get well soon dear..awak kene rehat tu..:)

NURUL JAMIAN said...

get weel soon mun makan ubat tau

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...