BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, October 11, 2012

:amanah ALLAH pada aku:

assalamualaikum seme +________+
haish dah lama rasa aku tak cite pasal anakanda aku nih
mirza sekarang sudah 2 tahun 6 bulan
so far mirza sihat syukur alhamdulillah

percakapan mirza ok alhamdulillah
dah lancar dan dah pandai buat ayat panjang-panjang
kekadang nak tergelak kami laki bini
mendengarkan celoteh mirza
mulut mirza memang tak berhenti cakap
ader jeee yang nak di sembangkannya
papepon syukur alhamdulillah pada ALLAH
semoga aku dapat menjaga amanah ALLAH ini sebaik mungkin

pemakanan pulak so far ok jerp
mirza makan ape saje tak memilih
terutama sayur dan buah memang favourite dier lah

mirza jugak dah boleh pakai baju sendiri
kekadang kalau dier fail dier akan cuba sampai boleh
kadang-kadang tue sampai menangis tau hehehe

budak sibuk nak dukung sepanjang masa

mirza jenis cepat belajar @ orang kata cepat mengikut
ekceli seme budak macam tue kan
so kite sebagai parents kene sentiasa berwaspadalah
sebab ape yang kite buat depan anak
anak akan mengikut sebab dier tak tahu betul @ salah kan
so kami sebagai mak bapaknye haruslah menunjukkan contoh yang baik

mirza jugak rajin tolong aku buat keje rumah
especially bab mengemas mainan dier lah
cuma bese lah kadang-kadang tue biler dier malas
dier akan mintak pertolongan aku untuk kemaskan mainan dier

dah boleh makan minum sendiri
tumpah sikit-sikit tue adat lah kan 
bak kata pepatah practise make perfect ye dak
cuma kalau time dier makan tue aku akan ada kat sebelah lah
sebab utama nak pastikan dier makan dengan elok
keduanya aku nak pastikan dier tak main-main
tapi so far syukur alhamdulillah lah 
aku harap semenya berterusan dan bertambah baik
INSYAALLAH............

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...