BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, September 4, 2012

:surprise menjadi:

28 hb baru-baru nih birthday adik aku laila
 haritue kan seme baru naik keje so takdelah plan ape pun
yang beria plan abang aku dengan tunangnye lah..aku ikut jeee
so masa hari kejadian abang aku bawa kek dan satay ke rumah aku dulu
kebetulan diorang (adik aku)  nak keluar pegi nilai cari barang malam tu
so aku dah pesan siap-siap kat abah aku suh tinggalkan kunci rumah

lepas je diorang dah pegi nilai kami seme bergerak ke rumah mak
buat itu buat ini...nak bagi surprise leee kat adik aku tue kan
bile dengar je kete abah aku masuk car porch terus kami diamkan diri
masa adik aku bukak jee pintu rumah seme menjerit happy birthday lela
memang betul betul surprise okeh hahahahaaaaaa..
aku sukaaa sebab plan menjadiiiii


 kek pada haritue......


menu utama adelah satay atuk


kek ape eh aku pon lupa namanyaaa


cer tengok mirza tueee menyibukkk je kat tepi


dah selesai potong kek mariii kite makan makan

4 comments:

nanonano said...

terliurnye tgk semua tu :)

antalya said...

kek apa tu mun?? menarik sungguh gaya nya

mun said...

nanonano:mun suka kek buah tue sedapppppppppppp

mun said...

antalya:kek buah yun...sedappppppppp

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...