BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, September 5, 2012

:rambut raya mirza part II:

gilerrr lama nak tunggu part two kan 
tuelah gedik nak buat part by part....lastnya terlupa
bile aku belek-belek entry bulan lepas baru aku tau
aku ader hutang banyak sangat entry dengan korang +________+

so harinie aku nak menyetelkan bab rambut raya mirza
maka inilah rambut mirza yang baru
baru takdelah baru sangatkan sebab dah nak habis raya pun

 
 susah nau aku nak tangkap gambar mirza sekarang nie


 kalau ader pon time cenggini lah time dier tido hahaha
lepas potong haritu nampak le kemas sikit kan
tapi paginie aku tengok dah panjang dah rambut mirza
dah serabut-serabai mata aku menengoknye...
budak-budak rambut cepat panjang meh...?????? 
ok dah papepon aku dah selesaikan satu hutang hahahhaa

6 comments:

nanonano said...

bestnye mirza still duk dlm car seat lg, safety :)

eynda said...

Hensemnyer dgn gaya rambut cam tu :-)

Halimaton Hanafee said...

ala2 macho gitu rambut..hhe

mun said...

nanonano:haah kalau tak duduk dalam carseat memang tak reti duk diam na..pastue takmo tido

mun said...

eynda:hahaha kecik2 suka bergaya kak...

mun said...

halimaton:macho????hahahah thanks

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...