BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, September 26, 2012

:ok fineeeee!!!!!!!!!!:

" budak budak macam nie tak leh di marah sangat"
"kene cakap elok elok dengan dier baru dier ok"

OKFINEEEEE!!!!!!!!!!!

masalahnya aku bukan suka sangat nak marah marah anak
tapi kalau aku cakap elok elok pon dier takmo dengar
ko nak aku buat apeee....tengok jeee dier melompat sana sini
dahle tue kat rumah orang....pulak tue penuh dengan barang
kang kalau terpecah kang aku nak jawab apeeee???? 
maka sebelum pecah sana sini....baik aku ajar dulu anak aku tueee

2 comments:

nanonano said...

heheh sape yg tegur tu??
aku pun biasa la kne gtu
mil ngn fil xbg lsg aku mrh mika,
tegur elok2 je
pkul apetah lg, huhuhu itu yg manja sgt mika kt sana smpai naik lemak, mendidih je aku tahan sbr, huhu

aziyana said...

hahahha marahnye mak mirza ni..nape mun? mirza lompat2 umah org yep

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...