BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, September 24, 2012

:kehilangan sesuatu:

assalamualaikum

duhhh aku tau aku banyak benda nak cite kat korang
banyak entry aku tertangguh tangguh nak publish
bile dah menaip tetiba masuk draf..terus blah g wat keje
aku sekarang nih adelah sangat biziiiiiiiii
nie pon aku mencuri-curi masa untuk buat entry nih tau
alasan duk depan pc sebab nak siapkan report haha
tapi dalam masa yang sama aku menaip entry baru untuk korang
tapi lepas aku sudah siap publish entry nih
aku sambung pulak buat report aku tuh
sungguh weekend baru baru nih aku amat sibuk
hari sabtu abang kembar aku nikah
hari ahad pulak dier bersanding rumah sebelah perempuan
kenduri rumah kitaorang pulak hari sabtu nih
so selain dari bizi dengan keje, aku jugak bz dengan kenduri 
nanti lepas dah settle semenya aku harap 
aku dapat berblogging macam biasa lah kan
sebab aku rasa macam kehilangan sesuatu bile aku
tak dapat nak mempublishkan sesuatu untuk korang tau

1 comments:

aziyana said...

lambat lg le boleh bc entry cerita terkena tu nampak gayanya

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...