BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, September 11, 2012

:apa kes anak aku nak malu pulak:


"eh dah besar tak malu hisap susu botol"
"lorrr pakai pampers lagi ke?"
"dah besarla mirza tak maluuuuu"

malu malu malu....ape kes anak aku nak malu pulak??
fyi anak aku nih baru 2 tahun lebey hokayyyyy
so memang patut ler dier bersusu dan berpampers bagai

ekceli aku bukanlah nak hangin kan tapi memang aku hangin pon
setiap kali orang duk cakap macam tue.....aku dah agak
mesti diorang bajet mirza 3-4 tahun sebab mirza jenis tinggi
tapi hagak-hagaklah weiiii ntah berapa kali aku dah cakap tau
aku kawen pon baru masuk 3 tahun +________+
tup tup ko bajet anak aku dah 4 tahun..gilaaa ke apeee
haaaa kan dah keluar perkataan gilaaa dah grrrrrrrrr

aku tak suka okeh nak sound-sound orang nih 
walaupun aku memang suka sound orang hahahhaaa
kata hari raya kan so tak elok lah nak bergaduh seme kan
hurm nak taknak aku diamkan jelah khennnnn
lastnye aku mengadu ler kat blog aku yang satu nih 

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...