BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, September 18, 2012

:aku sekeluarga dah "terkena":

assalamualaikum.....+_______+
3 hari cuti uolls buat pe eh
aku nye schedule penuh untuk 3 hari tue
penattt sangat-sangat sampaikan hari nie malas 
nak pegi keje hahahahha 

korang kan percaya tak adenyaa ilmu hitam nih?
bile orang cite dier kene santau kee 
ataupun kene buatan orang kee korang percaya tak?

yelahkan sekarang zaman dah moden beb
mesti ader orang pikir celah mana nak cari bomoh -
bomoh tue seme nak santau or buat orang kan
tapi aku cakap kat korang ehhh percaya lah
benda nih memang ader tau even sekarang 
nih zaman dah moden tapi ader jugak orang busuk hatiii
ader jugak orang yang tak ingatkan ALLAH dan
balasan balasan ALLAH kerana dier menyekutukan ALLAH

ekceli aku nak cite tentang aku sekeluarga dah "terkena"
tapi aku tak tau kat mana aku nak mula dulu dan 
aku tak tau aku nak cerita macam-mana kat korang

papepun kalau tetiba aku up cerita sebenar
korang seme jangan salah faham lah eh 
aku cite pon bukan sebab aku nak aib kan sesape
cuma aku nak ader kenag kenangan dalam belog nih
 dan aku nak kite seme sentiasa beringatlahhh

10 comments:

antalya said...

sila citer secara details plz..bersungguh2 beria nk tau alkisahnya ni mun.

nanonano said...

aku faham weh,
sbb aku dh lalui jugak kes cmni dlm keluarga aku,
3hr sblm raya bru ni abg aku meninggal, kena santau
wallahualam, sekelip mata je trasa,
malas nk citer kt blog, ye la,
xsemua org nak prcaya mnde2 cmni kan,
mintak dijauhkan kite semua dr anasir2 jahat cmni, amin..

aziyana said...

ape kisahnye ni mun..cerite le

sharEna said...

suka baca citer2 mistik nie. sile cerita dgn pjg lebar yerrrrrr

Reena Onn said...

Wuishhh.... kenapa ni Mun? Suspen pulak baca. Automatik teringat dekat ayah bespren kita yang pernah kena santau. Kesian, sampai menderita masuk ICU dan doktor cakap nyawa dia 50-50. Tapi kuasa Allah mengatasi segalanya. Bila Mak bespren kita tak sedap hati mintak pergi buat rawatan dekat Darul Syifa'. Barulah semuanya terbongkar.

mun said...

antalya:okay okay nanti mun cite....insyaALLAH

mun said...

nanonano:owh yeke na..kes mun nie memang mun kene sendri tau na...

mun said...

aziyana:insyaALLAH....

mun said...

sharena:wah panjang lebar nih kene amik masa sikit lah ena hehehee

mun said...

reena:owh yeke...tue arr sekarang kene berhati2 tau...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...