BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, September 11, 2012

:aku kan anak mak:

aku kan anak mak so mak pegi beraya 
even rumah kawan dier pon aku ikut hahaaaa


 lagipun aku memang kenal sangattt dengan kawan mak yang ini


so takdelah nak malu malu kucen nak datang beraya khennn


cuma nya aku kenelah menkontrol anak aku mirza nih hahahaaa

*grrrrr nampak sangat takde benda nak update hahaa

4 comments:

aziyana said...

hahaha yg penting mirza dpt duit raya

nanonano said...

hamboihh byk la duit raya mirza tu, hehehe
mika tahun ni xberjalan mana2 sgt
\sbb ibu dia bz je kt umah baking :p

mun said...

aziyana;yang penting dier kene tahu maksud raya dan menziarahi orang lebih tua dr die

mun said...

nanonano;takpe mika xmasyuk..mak mika masyukkkkkkkkkk hehee

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...