BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, September 5, 2012

:adoyaiiiiinyeeepunnn:

hari merdeka haritue memang plan nak ke rumah 
pak sedara aku kat sungai pelong sungai buluh
walaupun incik b keje tapi takpe sebab
aku boleh mengikut mak bapak aku hahahahaa

aku suka pergi beraya rumah orang nih
tapi tuela yang tak bestnye anak bujang aku tak reti duduk diam
kadang-kadang aku pergi jugak kalau ader yang menJEMPUT
tapi aku takkan duduk lama-lama lah huhuhu
kalau aku duduk lama-lama haaaa macam-macam berlaku

tapi haritue rumah pak sedara aku
takkan aku datang makan-makan sembang sikit 
dah nak gerak balik kan +_________+
so aku lepak-lepak lah dulu sebab tengok mirza pon okay

tapiii mula-mula jer okayyy nyeeee
lepas tue tak hokayyyyy la jugakkkk sebab 
mirza dengan anak pakcik aku duk berebut beskal
moh kite tengok adegan-adegan berebut beskal haritue


mintak slow-slow dulu


 tak dapat+__+ mintak kat atuk dier
 

tak dapat+____+ takpe kite bergambar jelah
asyik duk tak dapat jer kan lastnyeee mulalah berebut
 

kakak main tetiba dier naik...dah tak leh jalan dah


dah arrr amik beskal kakak pastuekan tolak kakak ke tepi

adoyaiiiinyeeepunnnnnn anak aku uwais mirzaaa
lastnye aku lah menjadi tukang leraiiii
mirza nie nanti kang tangan dier laju jee nak buat orang
sebelum dier membuat orang baik aku lerai siap2
aku terus je angkat mirza masuk dalam rumah
nanges mengamuk jugaklah anak aku tue kan
tapi ader aku kesah....dah bergaduh tak payah main langsung

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...