BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, July 23, 2012

:bulan pose bulan balik awal:

assalamualaikum seme+________+
harinie sudah 3 ramadan, so camner uolls???
ke dah ade yang dah raya dah nih hehehee

bulan ramadan nie bestnye aku dapat balik awal
biler balik awal sempatlah kan aku nak memasak
takdelah kelam kabut sangatkan

waktu bekerja bulan ramadan aku bermula 8:30 pg - 5:15 ptg
kalau hari biasa selalunya bermula 8:45 pg - 6:00 ptg
jalan nak balik rumah aku pulak memang tak jem 
so for sure dalam 5:30 ptg aku dah sampai rumah yeayyyy


hurm semalam aku dah listkan menu ape nak masak untuk seminggu nih
pastu dah siap membeli segala barang basah untuk stock seminggu
siang seme pastue letak dalam bekas untuk sekali masak
 so petang nanti senang le kan keje aku hihihi 

lagi senang bile time sahur aku dah kemas dapur bagai
clearkan seme lauk pauk...basuh pinggan mangkuk seme
bukan setakat basuh....siap lap dan simpan dalam almari lagii
so biler aku balik keje terus leee boleh memasak
takdelah terhegeh-hegeh baru nak kemas dapur seme kan

itu cite awal ramadan aku..cite uolls pulak camner?? cecite ceciteeee

4 comments:

Tengku Fauziana said...

Selamat berpuasa mun :))

antalya said...

15minit je perjalanan?? bestnya. jelesnya huhuuu

sharEna said...

kite 8.30-4.30 hehehe...pkl 5 sampai la rumah =)

najmi said...

Selamat berpuasa mun.kem salam tie,nadia n ctiey.

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...