BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, July 19, 2012

:terus putih macam opera cina:

mirza nih kalau dapat bedak habis kot sebotol dier kerjakan
haritue aku punyalah marah sebab dier main bedak
lastnya aku suh dier amik bedak tue sapu kat muka
bile dah sapu kat muka dan badan ginilah jadinya


haaa terus putih satu mukaaaa
dah jadik macam opera cina pon aderrr
dahle siap peluk beg turtle dier tueeee sabo jelah 
tak pasal pasal sebulan berbotol bedak aku kene beliiii

3 comments:

antalya said...

mya pon suka main bedak jugak. bkn setakat sapu kt bdn dia je tp ngan adek dia pon habes semua dibedaknya

aziyana said...

same mcm husna..kalao dpt bedak heaven ok! pastu maknye lepas heaven jugka dok mengemop bedka kt lantai...adoi

Reena said...

Hahaha... teringat anak-anak kita main bedak dekat rumah pengasuh, bukan setakat dorang putih satu badan. Habis rumah pengasuh dorang kejekan :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...