BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, July 25, 2012

:terkezuttttttt mak:

ahad lepas bersamaan 22 Julai adelah hari jadi mak aku
dah 3 hari berlalu baru aku terhegeh-hegeh nak update
memang dasaaaaarrrrrr pemalasssss betullahkan

kami rancang nak buat sambutan secara terkejut
so pada malam sabtu tue....seme wajib datang rumah mak
abang aku kat kl tue pon wajib datang okeh
walaupun esoknye dier kene kerja *ape aku kisah*
hahaha jahat siottt mentang-mentangle aku paling dekat dengan mak

so lagiiii tepat pukul 12 tengah malam tengah bersembang
tetiba lampu dipadamkan kek dikeluarkan oleh abang aku
masa abang aku bawa kek tue terkezutttttttt mak aku masa tue
tapiiiii tapi kan aku rasa mak dah dapat agak dah
arghhh tak kisah le kan janji mak aku terkejut hehehehe

kek depan mata terusle mak aku potong kek tue
mak aku potong kek tue dengan cucu nya,sape lagiii kan kan
 dan tetiba aku takleh nak upload gambar tue kat sini
sebabnya mak aku adelah free hair malam tueeeee sowiiiii


lepas makan ade lagi satu kejutan buat mak
aku senyap-senyap naik atas amik hadiah turun bawah
terus aku pass hadiah tue kat adik aku lela
lela pulak terus pass kat mak aku di sebelah.....
 mak aku lagi sekali terkezutttttt *tapi muka gembira* haha

korang nak tau hadiah ape mak aku dapat
hadiah handphone okayyy touch screen lagiiii tueee
gitulah kisahnya sambutan harijadi terkejut mak aku
 simple tapi memang seronok berkumpul ramai-ramai

2 comments:

antalya said...

alololo sweetnya anak2 mak tu. bertuah mak dpt dorang especially mun nih

mun said...

antalya:ala seme kalau boleh nak membahagiakan parents masing-masingkan yun

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...