BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, July 12, 2012

:peel susah nak tido:

salam khamis semuanyaaaaa +______+
kalau uollls nak tahu mirza nie jenis susah nak tido...
mata dah kecik dah mengantuk pon duk tahan jugak

ikut sape entah aku pon tak tau lah....
yang aku peliknye tue seharian ko dier tak tido..
malam kot aku ingat tidolah awal sikit..hah sama jeeee
 nasib ler mengantuk-mengantuk pon dier tak meragam kan

dalam pada dier takmo takmo tido tueee
bile tetiba hisap susu tertidurrr hah gini lah gayanya
 
  mendepa atas bawahhhh

mulut pon siap ternganga lagiiiii

memang tak sedar ape langsung lah
time nie masa kat kampung kijal haritue...
mak mentua pasang blender nak blend cili pon dier dah tak sedar
 maybe penat sangat kotttt sebab masa duk kat kampung
haritue asyik main jeeeee kejenye....plus mandi laut seme

aku pulak biler mirza dah tido gini memang surgaaaaa lah rasanya
sebab aku boleh buat ape sajeee time dier tido hihihi

*agaknya anak lelaki memang susah nak tido kot

6 comments:

nanonano said...

dh blk ganu ke? xbgtau pun, na ingt2 lupe sabtu bl mun ckp tu

aziyana said...

anak tdo mmg surga...hahahahaha tenang ckit nk buat kerja

antalya said...

mirza train diri sendiri utk stay up memalam tgk bola la tuh

mun said...

nanonano:dahle na..hehe takpelah lain kali eh....

mun said...

aziyana:haah kan yana....masa tue macam2 leh buat

mun said...

antalya:huh....ikut papa dier lah tue

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...