BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, July 27, 2012

:mop lantai rumah guna CUKA:

pagi tadi bangun sahur pukul 4:30 pagi
lepas tue pukul 5:15 pagi selalunya aku akan tido sekejap
tapi pagi tadi mata nie tak terasa mengantuk pon
pastu apelagi lah kan cergas lee buat keje rumah


memula aku kemas dapur kesayangan aku tue dulu..
dah selesai kemas dapur aku sapu satu rumah
selesai sapu rumah aku mop pulak rumah
kali nie aku mop rumah guna CUKA jeee tau

kenapa aku guna CUKA eh???
hurm sebab aku baca kat internet katanya lah kan
kalau mop rumah guna cuka tue lantai lebih berkilattttt
so after mop tue sambil duduk-duduk 
aku tengok memang berkilat lantai rumah aku
tapi takdelah berkilat sampai nampak muka sendiri kan

so lepas settle seme barulah aku mandi solat subuh
dan terus bersiap-siap untuk pegi keje
mood harinie hepy sebab rumah dah kemas hahaha 

4 comments:

sharEna said...

nak try gak letak cuka hehehe..pastu soda bikarbonat pon ok kan? jd bersih betol nnti lantai kita =)

antalya said...

kiranya guna cuka semata la ye. langsung xyah guna sabun.eh pas mop ngan cuka tu nk kena bilas lg tak?

mun said...

sharena:haah ena..soda pon boleh tau cuba lah

mun said...

antalya:yerp guna cuka semata -mata...letak sikit cuka dalam air...pastu mop..tak payah bilas...sebab lepas mop tue tak bau pape pon ...tapi lantai berkilat

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...