BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, July 24, 2012

:masa untuk memperbaiki diri:


assalamualaikum salam 4 Ramadan seme
sekejap jeee dah masuk hari keempat kite berpose kan
bile bulan pose nie entry pon banyak
mengisahkan tentang menu berbuka pose dan sahur

ekceli aku ader gak nak buat entry macam tue
tapi alahaiiii selalu jerp lupa nak ambik gambo haha
so tak dapek lah nak kongsi dengan uolls seme kan

takpelah lagipun aku masak lauk bese-bese jeee
takdelah meriah sangat pun kan sebab berdua jee nak makan
lagipun eloklah kan kite bersederhana jeee bile berbuka puasa tueee
papepon yang penting sekali amal ibadat kite tue kan

aku nie pon takdelah baik mana sangat, masih lagi memperbaiki diri,
 memperbaiki solat yang kadang-kadang tertinggal tue
memperbaiki tingkahlaku yang macam ribut tue kan
memperbaiki tutur kata sebab kadang-kadang eh terlepas pulak kan
dan yang paling utama memperbaiki hubungan aku dengan NYA

2 comments:

nanonano said...

same with me,
sama2 lah kite muhasabah diri T__T

NURUL JAMIAN said...

selamat berpuasa mun

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...