BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, July 10, 2012

:apesal ikea jauh sangat eh?:

assalamualaikum seme +_____+
apesal ntah tetiba mood berblogging menurun
aku rasa mungkin sebab takde bahan sangat nak cite kottt
 papepun aku up cite anak aku nih dulu 


meja ikea tue mak aku bagi kat aku
sebab biler dah beli tapi tak tau nak letak mana
 oklah fine aku pon memang takde meja kecik kat rumah
dah sampai rumah mirza buat letak mainan dier
 pastu cer korang tengok bakul mainan tue
dibuatnya jadik tempat duduk okeh hehehe

kesiankan mirza aku pon decide nak beli 
mammut children stool (ikea nye barangle)  untuk mirza
tapi dari sehari ke sehari..makan berminggu-minggu
makan jugak berbulan-bulan lastnya tak p pon ikea membeli
 sebab ape...???sebab ikea jauh hahahaaaaa


maka sebelum kite ke ikea meh kite beli dulu hok bese2
cari kaler hijau takde so rembat jelah kaler biru nih
ternyata mirza amat suka dengan kerusi tue
ngam ngam soiiii je ketinggian kerusi dan meja tue 
ader masa nanti kalau dapat ke ikea 
aku nak membeli jugak stool mammut tueee hehehee 

*ekceli nie gambar lama tauuuu
sebab yang terbaru meja nie dah takde kat situ

4 comments:

antalya said...

oit oit oit ikea dekat je drpd yur opis yer.mandaiii je bg statement palsu kan

nanonano said...

klu mu ckp jauh,
aku lg lerrrr..ekekkeke
eh bru ni mun ckp nk blk ganu, mggu ni kan??

mun said...

antalya:dekat ker???rasa mcm jauh jerp hahahaaa

mun said...

nanonano:lor na awal bulan aritue ler mun balik ganu...hehehheee.tak sempat nak coling coling na bagitau dah sampai sana lagipung kan kite takmo ganggu kamuuuu..kamukan tak siht

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...