BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, July 18, 2012

:apaaa pun tak boleh:

sweetjeeee bilik nie kan korang
tambah kalau malam bukak lampu chandelier tue


aku nih tengah cari idea nak deko bilik pengantin abang aku tue nanti
sebab tue lah tetiba terjumpa gambar nih....hehehehe
best kot kalau ade bilik tido cmnie
dulu masa memula kawen best leee
masuk jee dah feeling romantik giler hahahar

tapi sekarang bile dah beranak pinak nih...... 
sebelah katil mak pak ader katil anak
lampu tido pon dah tak tau hala kat mana dah
yelah sebab nak muatkan katil anak tue
terpaksa lah merelakan lampu tido letak kat tempat lain 

takpelah tunggu anak dah besar sikit nanti 
boleh lah aku asingkan dier kat bilik dier sendiri kan
lepastue nanti boleh lah aku decorate balik bilik aku tueee

4 comments:

nanonano said...

comfirm xturun katel aku cmni, hehe

mun said...

nanonano:kalau gitu habisle project baking mu naaaa heheheee

antalya said...

katil dia yg syok tgk tu..rasa mcm kalo dpt tido atas tu xnak bangun2 dah hahahaha

Reena said...

Wahhh... cantiknya, sayang pulak nak tido atas katil bila dah cantik-cantik camgini. Hehehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...