BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, July 26, 2012

:aku tumpang bersyukur jelah:


pagi tadi sampai je opis masa kat car park
aku dengar berita government staff dapat bonus setengah bulan gaji
dan pesara kerajaan jugak dapat dalam rm500 gitu
phewwww aku dah sangka dah benda nieee
untunglah kan sesape yang jadik government staff nih
tambah untung kalau laki bini keje dengan government

yang tak untungnya orang keje private macam AKU nih
dahle tak mendapat bonus, nak tunggu gaji masuk awal pon tak kot
takpelah kan sudah menjadi rezeki korang seme
 aku bersyukur alhamdulillah jelah bagi pihak korang seme kan

6 comments:

antalya said...

alhamdulilah utk diri sendiri. lapang sket rasanya

CheNamNam said...

Rezki masing-masing kann...InsyaAllah selagi kiter bersyukur dengan rezki yang kiter ada esok-esok Allah akan melimpah ruah kan lagi rezki kiter..:)

aziyana said...

lega sbb bulan ni rumah dh kene potong..dpt bonus boleh thn la boleh cover

mun said...

antalya:syukurlah rezeki anak anak kamu

mun said...

chenamnam;betul betul betul

mun said...

aziyana:owh yeke yana..oklah tue leh cover mencover kan

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...