BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, July 11, 2012

:aktiviti sabtu pertama yang lalu:

assalamualaikum seme +______+
harinie aku nak up dulu cite hari sabtu haritue
ekceli haritu aku bekerja...maklumlah kan sabtu minggu pertama


so aku dengan kenkawan plan nak buat surprise birthday party
tapi takdelah party sangat pon kan sebab kami berlima jek 
 tempat di McD KLIA.....konon-konon nak lunch jelah 
sekali tengok ader kek bagai seme..terkejut jugaklah watie

 aku bersama orang yang diraikan 

 purple theme..tapi akunye baju ligtttttttttt sangat purple dier

rainbow cake sekali lagi from lea oven

watie tue tengah dok tanya aku bile kami plan seme nih
eh eh adelah....kata surprise mesti kene surprise lerrrr

sengaja pilih kad besar-besar 

berLIMA

takde lilin takde nyanyi2 potong jee terus

  seme penakuttt sayang nak potong kek tue

lastnya ctiey dengan nadia yang potong

biler dah potong inilah hasilnyaaaa

lepas potong ape lagi kan makan leeee
sedapppp sungguh kek nieeee tak rugi tempah tau

 nadia tengah mengagih-agihkan kek pada kitaorang seme
masing-masing bawa tupperware sebab
nak tapau kek bawa balik rumah.....heheheheeee

7 comments:

antalya said...

nice la kek tu sgt kemas rainbow layer dia

nanonano said...

wahhh bestnye tiap2 bln ade celebrate mkn kek best2, hehehe
eh mun, kak lea tu jual brape rainbow ni sbijik??

sharEna said...

x pernah lg makan rainbow cake T__T

mun said...

antalya:haah yun..pestime order nih

mun said...

nanonano:kalau tak silap mun rm70 lah na...

mun said...

sharena:wajib makan hahha.....

chempaka said...

Cantiknya rainbow kek dia....tertekan aku tengokkk!

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...