BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, June 22, 2012

:tergolek dah:

assalamualaikum salam jumaat seme
harinie 22hb tapi entry aku untuk bulan nie baru ada 14 tau
nampak sangat jarang update dah sekarang nie
takpelah sempat lagi nak mengejar hingga ke hujung bulan


haaaaa tu diaaaaaaaa mirza tergolek tido dah
aku suruh tido takmo tido..sanggup menahan mata
lastnya bile dah tengahari time nak makan baru nak tido

selalu nya mirza akan main sorang-sorang kat depan
aku pulak beselah sibuk buat keje kat dapur
memasak, dah siap masak mengemas pulak pape yang patot

bile aku dengar macam senyap je kat depan aku jenguk
kadang-kadang dier tengah tengok tv....
kadang-kadang dier tengah main tapi tak bersuara
kadang-kadang jadi gitu lah tetiba je tengok dah tergolek tio 
bile dah jadi gini kesian pulak aku tengoknya
tapi tuelah aku suruh tido elok-elok takmo...
nak jugak tergolek gini baru nak tido tau.............

2 comments:

aziyana said...

beznyer la kalo husna pun pandai nk main sorg2...huhuhuhu..yana skrg mmg jarang sngt masak..cuti pun ame..asik nk bergayut je..kalo tka bergayut nk berdukung..adoi..satu kerja pun xblh nk buat

mun said...

aziyana:beselah tue yana..dulu mirza gitu jugak...dah besar nie oklah sikit

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...