BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, June 12, 2012

:tak berapa nak baru:

pagi nie kene cepat-cepat update +_____+
 sebab jap lagi kene join discussion lagiiiii

ekceli aku dah beli basikal nie lama..masa birthday mirza haritu
tapi asyik tertagguh jeee nak update kat belog kan

basikal nie aku rembat kat kedai basikal kat nilai 3
suka sangat mirza bile dapat basikal
dah ade basikal nie petang2 memang wajib lah main kat luar
 
 bukan reti mengayuh lagi..main tolak je dengan kaki

 anak aku nie memang peramah...orang lalu je dier angkat tangan

 peel baru bile aku suh tengok kamera....

 apesal ntah suka buat muka gitu

 keje aku menolak dier jelah..bile aku malas dier tolak sendiri

okbaiiiakunakmasukdiscussion

2 comments:

antalya said...

cantik beskal baru mirza

Reena said...

Happy je tengok muka Mirza :) Baik-baik bawak beskal tu Mirza. hehehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...