BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, June 25, 2012

:hari minggu aku:

assalammualaikum seme +_____+
huh 2 hari cuti aku rasa macam tak cuti sangat pon
ke sana ke sini..buat tue buat ini
tahu tahu dah kene masuk keje balik

hari jummat malam tue lepas maghrib 
aku pegi subang jumpa kawan lama...
kul 1 pagi jugak lah baru gerak balik rumah
gitulah gayanya bile lama tak jumpa kan

esoknya hari sabtu....pagi macam beselah duduk rumah
kemas-kemas rumah..basuh baju masak bagai seme
tengahari incik b dah balik katanya nak ajak kuor cari barang

hurmmmm bile dah kuor nih paham paham le kan
tambah-tambah bile gaji dah masyukkkk....
sedaplah mensyoping (aku ler tueeee)
 barang incik b tak dapat lastnya
 barang mirza dengan aku di beli nyeeee

sebelum balik kami makan dulu di burger king
selalu sangat makan di kfc n mcd tapi
haritue tukar angin selera sikit
tambahan pulak burger king ader buat promotion...
tapi aku ginilah kalau tekak melayu khennnn
memang tak masuk sangat pong hahaha
malamnyeee aku duduk rumah saje berdua dengan mirza
sebab laki aku p main bola di damansara +______+

esoknya hari ahad pulak kami plan ke nilai 3
mahu mencari baju melayu dan baju kurung sedondon
untuk pak mertua dan mak mertua di terenngganu nun
nasib ko aku dapat cari sedondon kalau tak pengsan
orang dahle ramai dengan panas teriknya
okeh takpe panas duniaaaaaaa mun sabo jelah

alang kepalang dah sampai nilai 3 kan
aku carilah barang-barang untuk mendeko rumah...
banyak yang aku cari jumpa tapi satu je tak dapat (sedih)
tapiii takpe boeh cari kat tempat lain lagi heheheeee

malam nya pulak aku pegi memborong barang dapur 
lepas dah settle memborong barang dapur
adik aku text aku katanya suh datang lepak rumah mak

okeh bebeh...aku sampai jeee tengok2 ha kauuuu
penuh satu meja makanan...nie nak kenduri ke ape nih
kfc adooo...domino pizza pun adooo huih
perut aku dahle penuh sebab baru lepas dinner
last2nya aku makan sekeping pizza jeee..
yang lain aku tatap dengan mata jelah sebab aku dah kenyang
kul 12 malam jugak aku balik rumah....kul 1 lebih baru tido
nasib pagi nieeee aku tak mengantuk tau.......

6 comments:

NURUL JAMIAN said...

wahhh penuh aktiviti mun tapi bestlah kan. wahhh dah beli baju raya

antalya said...

apesal tak tapau je makanan byk2 kt umah mak tu? wat bekal mkn arini ekekekeke. bestla mun dh gaji before wiken.yg ktowang ni memasing laki bini blom gaji so dok umah dediam je

nanonano said...

xtvt akan jd padat bl time gaji kan? huhuhu :P

mun said...

nurul:alaaaa nurul baju rumah untuk pil n mil jeee untuk kitaorang tak beli lagi hheheee

mun said...

antalya:tapau????tak kot yun sebab mun tak suka sangat makan fastfood cenggitu

mun said...

nanonano:haah...yelah na..sebab dah GAJI kannnn..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...