BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, June 14, 2012

:gemuklah macam nie:

sejak 2 menjak aku asyiklah makan kek jerp
baru-baru kami sepakat nak tempah kek karamel 
dekat satu kakak nie..dier sama tempat keje dengan kitaorang

 promotions price rm20,harga biasa rm30

tadaaaaa bukak bukak je dah boleh bau kesedapan kek nie

satu kek bahagi 4 orang......
potong siap2 letak dalam bekas masing2 
eh tetiba tenampak biskut cornflakes belakang tueee

balik rumah letak dalam peti ais....bile dah sejuk baru aku makan
perghhhh sedaplah weyh makan sejuk-sejuk......karamel dier pon ok
lepas nie aku ingat nak order lagi seketui nak bawa balik makan kat rumah

6 comments:

sharEna said...

sedapnyer..teringat makan kek keremel Na. pertama & terakhir kali T_T

antalya said...

okla tu ena at least penah merasa. me never tau. teringinnnn sesangat

Tengku Fauziana said...

wawawa..ana teringin nk mkn kek keramel ni...resepi dr taun lepas ambil..simpan je..sbb x cornfident nk buat..last2 2 mggu lepas k..xtahan dah..try buat..wawawa, xjadi ko..tension mak..

Reena said...

Beli dekat mana ni Mun?? Sedapnyaaa!! Macam nak testing buat sendiri je gitu...

Reena said...

Beli dekat mana ni Mun?? Sedapnyaaa!! Macam nak testing buat sendiri je gitu...

mun said...

reena:beli kat kakak satu opis dengan mun...sedap tau reena.try ke buat...mun nie malas sikit

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...