BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, June 15, 2012

:comforter murah:

haritue masa jalan-jalan dan makan makan
sempatlah aku merembat single comfoorter set untuk mirza

sales sampai 70% maka tinggal 2 jek design yang aku suka
nak beli dua dua macam tamak pulak kan
nak amik salah satu tak tau nak pilih yang mana
lastnya aku mintak tolong mirza pilihkan  hihihi


 3 kali tanya 3 kali jawapan yang sama nak yang ini


siap aku beli bantal baru kat mirza......awwwwww

lembut je tau, material cotton pulak tue confirm tak panas
yang panas cuaca kat luar tue hihihi +____+  
ader rezeki lepas nie aku nak rembat lagi satu set leh buat tukar2

*katil tue aku tak beli pon...pemberian ihsan mak aku

7 comments:

sharEna said...

queen ke king nie? ceria

Reena said...

Mirza ni mesti suka warna terang-terangkan Mun? :)

NURUL JAMIAN said...

cantik pandai mirza pilih

mun said...

sharena:eh kamoooooo kan kite cakap single set..mana ader queen ke king....

mun said...

reena:haah memang dier cukup suka kaler terang terutama kaler merah

mun said...

nurul:nasib cantik..kalau tak mun reject sulu..hahahaaa

Fizah said...

cantik pilihan warna..sesuai dgn tema ceria :)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...