BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, June 29, 2012

:berita baik vs berita buruk:

BERITA BAIK
pagi tadi aku dapat sms dari mara bahawa
permohonan aku untuk jawatan PLV di MARA berjaya
dan aku dikehendaki menghadiri sesi teori/amali
maklumat lanjut sila ke laman web MARA

 BERITA BURUK 
pastu aku terus check sekali haaa pusat sesi pemilihan:-
Kolej Kemahiran Tinggi Mara Balik Pulau,Pulau Pinang terkejuttt aku

baru tengah sedap-sedap melayan berita baik tetiba dapat berita buruk
 ye yeee memang aku boleh pegi sana naik flight tapi kan
masalahnye sekarang nie aku nak balik kampung minggu nie
hari isnin tue pulak aku sambung cuti balik kampung
temuduga pada 3 JULAI 2012 bersamaan SELASA minggu depan

apesal lah singkat masanya...aku dapat tau harinie..
tup tup hari selasa minggu depan dah kene attend
aku tak kisah le kalau lokasinya area sini-sini jerp...
tapi tuuuu haaaa kene naik atas ke utara nun....haish sabo jelah 
takpelah mungkin bukan rezeki aku kotttt redho jelah

3 comments:

nabila,ayu,farah said...

same la ngn sya..br dpt tau arini and mlm ni nk blik kg smapi selasa...adoii dugaan

Reena said...

Alahai... ni yang payah kalau nak buat keputusan kan? :( Sabar ajelah Mun

padin said...

eh, tak pergi temuduga ke?

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...