BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, February 14, 2012

:stock gunting rambut kat salon amoi:

dari hari ke sehari incik b duk kata 
esok lah potong rambut mirza
esoknya...esoklah potong eik mirza
aku tengok esok duk esok, esok tak pun potong 

dan tetiba pada sabtu minggu pertama baru-baru nie
lepas aku balik dari keje g rumah mak nak pickup mirza
terkezuttttt aku tau..."eh eh rambut mirza dah pendek"
"eh eh anak mama dah jadi encem boy"
terus hilanggggggg keserabutan akuselama ini

rupa-rupanya abang kembar aku punya keje 
bukan gunting di kedai mamak okeh
sebab kedai mamak mirza reject...+_____+
mirza nie stock gunting rambut kat salon amoiii tau


 potong rambut terus bergaya dengan gaya baru


ini time rambut mirza panjang ala-ala aiman gitu
fuhhh lega okeh bila mirza potong rambut
nampak la sket muka tue..kan kan
kalau tak aku duk nampak keserabutan je tau mencik


*laki aku tengok rambut mirza dah pendek terus diammm seribu bahasa tau

4 comments:

ain_nia said...

anak rambut pjg emak yg rimas..
haha..ayah mirza terkejot rambut anak da pendek..

sharEna said...

cam kelakar sket rambot mirza yang baru neh..hehehhe

apepon ttp comel =) & hemsem =D

nanonano said...

mika tiap2 bulan g kedai mamak,
kasi taram rata, kehkeh

aziyana said...

wah makin encem la mirza gini gaya..boleh ngorat dh tu

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...