BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, February 21, 2012

:steril botol cara dolu dolu:

assalamualaikum semua....
dari pagi tadi aku duk pikir ape nak update
ape lah aku nak update harinie....
 otak aku jem barangkali hukhukhuk

lastnya aku jumpa gambar nieeeee


gambar aku steril botol cara dulu-dulu hehehee
periuk nie memang aku tak pakai untuk masak pape pon
 aku just gunakan ia untuk masak botol-botol anak aku jer
 nie first trip tau....sebab botol mirza banyak kene lah buat 2 trip

*sape kat sini yang masih gunakan cara macam aku nie

3 comments:

nanonano said...

aku rebus air panas,
botol dirikan byk2 dlm dulang then taruk air penuh botol, terbalikkan penutup bg puting terendam dlm botol then tuang lg air tu dlm penutup botol yg trbalik td :)

mun said...

nanonano:owh lebih kurang jelah dengan mun....

afni+hafiz=dani said...

hoi banyak nye botol mirza ni mun..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...