BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, February 23, 2012

:menternak lemak di malam hari:

assalamualaikum seme...+_________+
semalam aku lepak rumah mak sebab incik b tengok bola
hurm ginilah gayanya kalau laki kaki bola
aku bab-bab nak tengok bola nie memang kurang minat sikitlah

disebabkan aku dah tau awal-awal semalam ader bola
aku text incik b kata nak lepak rumah mak lama sikit
sebab nak tengok cite tv9...+________+ laki aku balas ok

sedang tengok cite amrah hawa di tv9 tue
tetiba teringat kupon kawan aku bagi ke aku pagi tue
aku amik tanya adik aku nak tak??? dier kata nak
aku cakap kalau nak kene beli malam nie jugak

ok fine kami pujuk-pujuk abah mintak tolong belikan
abah ikut jelah janji dapat makan freee

  so semalam kami bersupper piza pada pukul 11 malam yerp 

kasi zoom sikit......3 jenis pizza berlainan n 6 bowl mushroom soup

di antara tiga tue aku suka yang nie tuna mayonis dier sedapppp

tengah makan pizza aku text incik b kat rumah
dier kata sedappppnyaaa tapi dier malas nak mai makan
dier suruh aku tapaukan dier....
dapatlah 2 ketul pizza n mushroom soup

*promotion tue semalam last tau  hihihih

3 comments:

nanonano said...

hamboihh, ramai ke org kt umah mun?

sharEna said...

wahhh..byknye.....teros tido lg best pas makan hahahha

lala yusof said...

sedap tu;-)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...