BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, February 20, 2012

:benda comel dalam kete aku:

dalam kete aku ader 2 benda comel nie 


aku beli time first dapat kete nie ....
dan sp sekarang tetap ader lagi 2 benda nie tau
 laki aku suruh tukar pon aku takmau okeh, aku sayang
mirza nak kopek-kopek buang pon aku babab tangan dier hehe
dalam kete korang lak ape eik benda comel yang korang sayang??

*kete ferrari tue boleh di kategori kan comel ker???

 

2 comments:

sharEna said...

kete sy xde aksesori comel2 ke ape. brg menan naurah je dh buat sepah hahah

mun, blh x buang word verification kt bwh tu after kite komen? leceh la nk type. skrg makin pjg wordnya. lama2 mls jadinya nk komen kt blog mun neh..hukhuk

mun said...

sharena:okeh kite dah buang word...bla bla tue....hope korang nanti rajin2 lah komen ye

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...