BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, February 2, 2012

:baru clear:

haritu aku update RV cake tunang abang aku  nie tak berapa clear
so tadi tetiba tergerak nak bukak blog kek tue
tengok-tengok dier dah update


 aku tempah kat belog nie -

dan bawah nie kek yang aku maksudkan tue


first aku ingat nak tempah cupcake lah 16 biji...
tapi bile dipikir-pikirkan semula baik aku tempah kek
sebab kalau kek ramai kot yang boleh makan

 so pegi balik..pegi balik aku tempah kek RV nie
deco aku serah saje pada tukang buat kek tue janji lawa
of course lah lawa kan sebab memang keje dier..hehehe
 dan aku hanya cakap kek tue untuk hantaran pertunangan 

kesimpulannya di sini aku amat lah berpuas-hati dengan kek tue
sekian terima kasih banyak-banyak sebab sudi membaca yeee

3 comments:

sharEna said...

ohhh..kite mmg sllu tempah kat kak anna tu jgk. cantek n sedap. mmg feberet. kastemer dia sejak besday naurah 1 thn dulu. yg 2 thn nie pon plan nk tempah ngn dia lagi =)

nanonano said...

walaupun aku xpernah beli ngn kak sue,
tp tiap kali dia updet kite tgk tao kek2 dia, mengiurkan,
semua ni pengaruh dr ena, kehkeh :p

aziyana said...

canteksnyer...ingtkan kek anniversary td

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...