BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, December 29, 2011

:nak free ajeee:

tinggal 3hari lagi tahun 2011 akan melabuhkan tirainya..(pergh mun ayat skema laaa...ekekeke) manisnya 2011 ni sebab aku dapat duduk rumah sendiri...berdikari sendiri...pahitnya sebab aku tak dapat dapat pun lagi kalendar free untuk tahun depan...aku ingat lagi dulu dulu kan senang je nak dapat kalendar free sekarang ni nak free memang xdapatlah unless kalau ko nak gak kenelah membeli..hurm takpelah hujung minggu nie aku nak kuar nak cari kalendar cantik cantik....motip aku nak yang cantik je supaya berbaloi dengan duit yang aku bayar tu..kalau free tak berapa cantik pun xpe..janji leh guna..hehe

0 comments:

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...