BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, December 13, 2011

:tiga benda wajib ada:

tiga benda ni wajib ada kat atas sinki rumah aku....eleh ko ni itu pun nak cite. lantoklah belog aku. hahahar....yang botol kaler oren putih tue pencuci botol mirza..sape ade anak tahulah kan.
hurm menag wajib ada okeh..kalau tak macam tak bersih je botol anak kalau tak pakai yang nie.

yang botol snowman cute tue pencuci tangan lepas makan (perisa strawberry)..aku beli refill je dan aku isi dalam bekas tue...dan yang botol tengah tu aku isi dengan pencuci pinggan mangkuk jenama sunlight... aku beli refill jugak so aku masukkan je dalam bekas tu.senang keje tak payah beli botol lain dah,aku recycle je botol yang ada. Nanti dah burok aku recyle lak botol lain..

okeh nape seme botol-botol nie tergantung kat cermin???ekceli hari tue aku tengah bersihkan sinki..sental segala daki-daki yang ada....(takdelah berdaki sangat pon)cuma aku nie memang suka bersihkan sinki lepas basuh segala pinggan mangkuk..tue yang lepas aku basuh seme botol nie aku sangkutkan jek kat cermin..bile sinki sudah kering baru aku turunkan semula....

*korang lak macam mana...??

1 comments:

nanonano said...

sama!
tp botol pureen ngn pncuci tgn prisa stobery je kat sink, ngn sabun bsh pinggan,
baby bath kat toilet ler, hehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...