BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, December 15, 2011

:suami yang kubenci:

pergh tajuk bikin kontroversi lah pagi pagi nie...tapi ape pulak kaitan tajuk dengan gambaq mirza kan.ekeke sebenarnya takda kaitan langsung okeh.saja letak gambar anak, takkan le aku nak letak gambar laki aku pulakkan....eh baru je semalam aku buat entry terharu dengan laki aku...takkan hari nie dah benci pulak kot...hahahahar

ish ish ishh mintak simpanglah jauh jauh kan.kalau bley takmo benci-benci ni..biar sayang selalu..biar cinta sentiasa mekar di hati...hurm okeh okeh...dah 2 nape letak tajuk gitu mun? hehehe (nano jangan marah eik) ekceli tue tajuk novel yang aku sedang baca sekarang ni.best sangat-sangat tau...memanglah rugi kalau tak baca....

*hobi baru aku sekarang mambaca novel selain berblog

2 comments:

nanonano said...

xsesuai tao bc novel2 yg berunsur negative neh, hahahhaha
lps ni cari novel suami yg ku dambakan :p

sharEna said...

pandai nasehat kt org..lalalla~ =p

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...